Πέμπτη, 16 Ιουνίου 2011

Αγνοούν την απόφαση του Υπουργου;

Ενώ η υπουργική απόφαση για τις διευκολύνσεις των στελεχών έχει από τις 03 Ιουνίου δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της κυβερνήσεως στην 71 Α/Μ ΤΑΞ φαίνεται ότι την αγνοούν και αρνούνται να δώσουν τις απαλλαγές στα στελέχη που κάνουν 24ωρη υπηρεσία , όπως έχει αποφασίσει ο υπουργός,με την πρόφαση ότι πρέπει να έρθει και υπηρεσιακά η απόφαση... Φτηνές προφάσεις ή κάποιοι νομίζουν ότι με το να παίζουν κρυφτό εκτός από τον χρόνο που ίσως κερδίσουν νομίζουν ότι μπορούν να αλλάξουν κάτι;
 
Εκτός κι αν ποια νομίζουν ότι είναι πιο πάνω και από τον ίδιο τον υπουργό.
Aναγνώστης

69 σχόλια:

  1. Σε μονάδα της Λάρισας ο Διοικητής άρχισε να την εφαρμόζει αλλά θέλει να μας διώχνει 9 το πρωί όπως γίνεται τα Σ/Κ.
    Άλλο πάλι και αυτό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. to FEK einai isxyrotero apo opoiadipote diatagi. prohgite h apofasi ypourgou kai meta epontai ola ta alla (diatages klp)
    ektiposte to fek kai kante anafora

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Άλλο πάλι και τούτο τι υπηρεσιακά βρε παιδιά τι είναι αυτά.Είναι ΦΕΚ και γράφει πάνω ότι ισχύει απο την ημερομηνία της δημοσιεύσης του.-
    Επίσης λέει απαλλαγή την επόμενη εργάσιμη και όχι στις 9 το πρωί!!!Αναφορές παραπόνων. Τέλος τα ψέματα στο στρατό.Κόβουν μισθούς αυξάνουν το ωράριο εργασίας και θέλουν κα σκύβομε ακόμα το κεφάλι???Τέλος.-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όποιος δεν εφαρμόζει νόμο του κράτους θα πρέπει να το σκεφτεί καλύτερα ποιες είναι οι συνέπειες αυτού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι μπορούμε να κάνουμε σε περίπτωση που μας αρνηθούν την απαλλαγή "για λόγους υπηρεσιακών αναγκών" ή "έλλειψης προσωπικού"; Είναι σίγουρο πως δεν απαιτείται διαταγή του οικείου επιτελείου για να εφαρμοστεί το ΦΕΚ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είστε σίγουροι ότι σε κάποια παράγραφο δεν αναφέρεται "εφ΄όσον οι ανάγκες της υπηρεσίας το επιτρέπουν"; Διότι αυτή και μόνο η φράση μπορεί να ακυρώσει ότι κι αν λέει ο νόμος, η διαταγή, ο πάπας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δεν αναφέρει τίποτα για υπηρεσιακές ανάγκες, κλπ.
    Μόνο ρητά και σαφέστατα (ιδιαίτερα το Αρθρο 7 που μας ενδιαφέρει) για το τι δικαιούται το προσωπικό (στρατιωτικοί).

    Μπορείς να κατεβάσεις και να διαβάσεις το ΦΕΚ από το site του Εθνικού Τυπογραφείου (Τεύχος Δεύτερο, Φύλλο 1139, 3 Ιουνίου 2011).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ρε παιδια εμεις που κανουμε υπηρεσια σε φυλακια μια εβδομαδα θα δικαιουμαστε επτα απαλαγες?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Kαι στην μοναδα της Λερου την ιδια προφαση εχει δωσει ο διοικητης για την μη χορηγηση της απαλλαγης. Στελεχη προσκομησαν το φεκ κατεβασμενο απο το ιντερνετ και αρνηθηκε την χορηγηση απαλλαγης λεγοντας οτι θα περιμενει να ερθει υπηρεσια.
    Αυτα ειναι που ο συνδιακαλισμος θα καταφερει να σωσει. Αν νομιζουν οτι μπορουν να συνεχισουν στο ιδιο βιολι πλανονται.
    Ισως οι στρατηγοι ε.α. που δηλωνουν περιτρανα οτι δεν χρειαζετε ο συνδιακαλισμος να πρεπει να δουν καταματα τι εκτρωματα εκπαιδευσανε στις στρατιωτικες σχολες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΚΑΙ ΕΔΩ ΣΤΗΝ ΞΑΝΘΗ ΔΕΝ ΤΗΝ ΔΙΝΟΥΝ ΜΕ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΕΠΙΣΗΜΑ ΚΑΙ ΔΙΑΤΑΓΗ ΑΠΟ ΤΟ ΓΕΣ ΚΑΙ ΤΙ ΘΑ ΚΑΘΟΡΙΖΕΙ.ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΟ ΣΩΜΑ ΜΕΣΑ ΟΙ ΕΠΙΤΕΛΗΣ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΟΥ ΕΝΩ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΛΕΓΑΝ ΣΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ 24ΩΡΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΚΑΝΕΙΣ ΣΚΕΦΤΟΜΕΝΟΙ ΠΩΣ ΘΑ ΦΕΥΓΟΥΝ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 6 ΑΤΟΜΑ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΜΟΝΑΔΑ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ,ΑΡΧΙΣΑΝ ΤΙΣ ΠΟΝΥΡΙΕΣ ΟΤΙ ΔΗΘΕΝ Ο ΑΥΔΜ ΤΟ ΠΕΡΙΠΟΛΟ Ο ΔΑΣ ΚΑΙ Ο ΣΚΟΠΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ 24ΩΡΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ερωτηση. Ισχυει οτι ο νομος δεν απευθυνεται σε μη μονιμοποιηθεντες Επαγγελματιες οπλιτες? δλδ σε 4η,5η,6η,7η και 8η σειρα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. re paidia kai gamw epop oi erhmoi oi stratiwtes ti prepei na kanoun. ypetisa prin 5 xronia se mia apo tis pio maximes monades pou pairnoun klirwtous stis eidikes dinameis, ayto to pragma me tous epop kai kai ta miasmata orismenwn stelexwn dn yparxei... anti na kanoun toumpeka akomi kai otan o dioikitis exei apolyto dikio aytoi mpairaki kai syndikalismo...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΥΠαρχουν ομως Μοναδες της 71 με ΛΟΓΙΚΟΥΣ ΔΚΤΕΣ που φευγεις κανονικα την αλλη μερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Άρθρο 7
    Απαλλαγές του στρατιωτικού προσωπικού μετά από
    την εκτέλεση 24ωρης υπηρεσίας διανυκτερεύσεως
    Οι στρατιωτικοί που εκτελούν 24ωρη υπηρεσία διανυ−
    κτερεύσεως τις καθημερινές δικαιούνται απαλλαγής την
    επόμενη εργάσιμη ημέρα και αυτοί που εκτελούν την
    ως άνω υπηρεσία Παρασκευή, Σάββατο, Κυριακή και τις
    επίσημες αργίες δικαιούνται απαλλαγής οποιαδήποτε
    ημέρα εντός της επόμενης εβδομάδας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ο ΠΙΟ ΛΟΓΙΚΟΣ ΔΙΟΗΚΗΤΗΣ ΤΗΣ 71 ΤΑΞΙΑΡΧΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΤΗΣ 116 ΜΟΙΡΑΣ ΠΥΡΟΒΟΛΙΚΟΥ.ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΜΕ ΑΛΦΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΑΝΑΦΟΡΕΣ ΑΝΑΦΟΡΕΣ ΑΝΑΦΟΡΕΣ ΓΙΑΤΙ ΑΛΙΩΣ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΓΙΑΥΤΟ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΠ..... ΓΙΑΤΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΚΑΝΟΥΝ ΟΤΙ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Άρθρο 12
    Με Γενικές Διαταγές των Αρχηγών των Γενικών Επι−
    τελείων καθορίζεται κάθε αναγκαία λεπτομέρεια για
    την εφαρμογή της παρούσας.
    Άρθρο 13
    Η ισχύς της παρούσας αρχίζει από τη δημοσίευσή της
    στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
    Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της
    Κυβερνήσεως.
    Αθήνα, 27 Μαΐου 2011
    Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ
    ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ Β. ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ

    ΠΑΙΔΙΑ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 12...ΑΝ ΚΑΙ ΣΤΟ 13 ΛΕΕΙ ΙΣΧΥΣ ΤΗΣ ΠΑΡΟΥΣΗΣ ΑΠΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΣΤΟ 12 ΔΙΝΕΙ ΤΗΝ ΕΥΧΕΡΙΑ ΣΤΟΥΣ ΑΡΧΗΓΟΥΣ ΤΩΝ ΕΠΙΤΕΛΕΙΩΝ ΝΑ ΤΟ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΒΓΕΙ ΔΙΑΤΑΓΗ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Η υπουργικη αποφαση εχει ισχυ απο την δημοσιευση στο ΦΕΚ. Οποιος δεν συμορφωνετε διαπραττει το αδικημα της παραβασης καθηκοντος ετσι πολυ απλα.
    Δεν χρειαζετε να ερθει καμια διευκρινηση και απο πουθενα. Απλα Ελληνικα ειναι. Δεν ξερουν να διαβαζουν???? Τι το συζηταμε τωρα??? Απλα Αντιδραστε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. sumpolemistes edw einai to fek sxetika me tis uphresies http://www.sysmed.gr/cms/images/stories/nomouesia/MERIMNA_PROSVPIKOY.pdf

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ti sumpolemistes re megale....polemo exoume?mhn porwneste etsi....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. OPIOS DEN EFARMOZEI TON NOMO DIAPRATEI POINIKO ADIKHMA....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ТО ФЕК ГРАФЕΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ ΔΙΑΤΑΓΩΝ ΑΠΟ ΤΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΕΠΙΤΕΛΕΙΑ...ΜΑΘΕΤΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ ΚΑΙ ΜΗ ΒΛΕΠΕΤΕ ΜΟΝΟ ΟΤΙ ΣΑΣ ΣΥΜΦΕΡΕΙ...ΚΑΙ ΑΝΤΙ ΝΑ ΛΕΤΕ ΠΟΥ ΣΑΣ ΑΦΗΝΟΥΝΕ ΝΑ ΦΕΥΓΕΤΕ ΚΙΟΛΑΣ ΣΤΙΣ 9,ΕΝΩ ΚΑΝΟΝΙΚΑ Η ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΕΦΟΣΟΝ ΕΙΝΑΙ 24ΩΡΗ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ,ΓΚΡΙΝΙΑΖΕΤΕ ΚΙΟΛΑΣ...ΓΙΑ ΝΑ ΡΥΘΜΙΣΤΟΥΝ ΟΛΕΣ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΠΟΥ ΤΟ ΦΕΚ ΔΕΝ ΡΥΘΜΙΖΕΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΓΕΙ Η ΔΙΑΤΑΓΗ ΑΠΟ ΤΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΕΠΙΤΕΛΕΙΑ...ΠΧ,ΤΟ Σ/Κ ΘΑ ΔΙΚΑΙΟΥΣΑΙ 2 ΑΠΑΛΛΑΓΕΣ??ΟΤΑΝ ΕΧΕΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΕΧΕΙ ΑΣΚΗΣΗ Η ΕΙΣΑΙ ΠΧ ΣΕ ΚΕΝ ΚΑΙ ΕΧΕΙΣ ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ??ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΦΥΛΑΚΙΑ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ??ΤΙ ΩΡΑ ΘΑ ΔΙΔΕΤΑΙ Η ΑΠΑΛΛΑΓΗ??ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΕΡΙΜΕΝΑΤΕ ΓΙΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΠΑΛΛΑΓΗ,Ο ΕΝΑΣ ΜΗΝΑΣ ΘΑ ΣΑΣ ΣΩΣΕΙ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Και στην IV MΠ (Τρίπολη) τα ίδια περιμένουν τη διαταγή του ΓΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. 16 Ιουνίου 2011 2:45 μ.μ.
    Ανώνυμος είπε...
    Υπαρχει και ενας ακομη φιλε με 2 Α κεφαλαια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Η Υπηρεσια για να τελειωνει το μεσημερι πρεπει να αρχιζει το μεσημερι κυριε 11:26. Οτι ωρα αρχιζει την ιδια ωρα τελειωνει. Μαθε λοιπον και εσυ να μετρας.
    Και αν εσενα σου κανουν χαρη που σε αφηνουν στις 9 κανε γραπτη αναφορα να αποποιηθεις των ευεργετικων διαταξεων αν δεν σου αρεσει. Αλλα για να μιλας ετσι καταλαβαμε πολυ καλα τι εισαι.
    Εμεις που λες την περιμεναμε, εσυ αφου δεν προσδοκας κατι και δεν σε απασχολει να μην ασχολεισε. Αντε γιατι πολλα λαμογια μαζευτηκατε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Η παράλειψη άμεσης εφαρμογής της ΥΑ (όπως επί της απαλλαγής την επομένη ημέρα από την εκτέλεση 24ωρου υπηρεσίας), συνιστά όχι μόνο παράβαση καθήκοντος(άρθρο 259 του ΠΚ) αλλά και παραβίαση μίας σειράς άλλων διατάξεων του ΣΠΚ και των Κανονισμών Πειθαρχίας (ΣΚ 20-1, ΠΔ 210/93, 69/2009).
    Για λεπτομέρειες στους δικηγόρους σας...γιατί μόνο με εξώδικα σε σέβονται κάποιοι!!!
    (δεν είμαι δικηγόρος)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. κάποιοι δκτες στην ευρύτερη περιοχή του Ν.Κιλκίς πάνε γυρεύοντας πάντως.....μια αναφορά κ το ΦΕΚ επισυναπτόμενο ένα καλό δικηγόρο και όλα λύνονται πάρα πολύ απλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Στο Κουφόβουνο τις παίρνουν τις απαλλαγές ήδη όλες οι Μονάδες, εκτός από μία...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. και σε μονάδα του Πολυκάστρου Κιλκίς υπάρχει πρόβλημα χορήγησης .......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Αναρωτιεμαι γιατι ολα τα κακα συμβαινουν στο ΚΙΛΚΙΣ??? Ποιος να φταιει αραγε????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. kai dstin ELDYK den dinoun apallagh

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΑΘΕΤΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ ΚΑΙ ΜΗ ΒΛΕΠΕΤΕ ΜΟΝΟ ΟΤΙ ΣΑΣ ΣΥΜΦΕΡΕΙ...ΚΑΙ ΑΝΤΙ ΝΑ ΛΕΤΕ ΠΟΥ ΣΑΣ ΑΦΗΝΟΥΝΕ ΝΑ ΦΕΥΓΕΤΕ ΚΙΟΛΑΣ ΣΤΙΣ 9

    μας αφηνεται?????
    οχι ρε φιλε ποιος εισαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Γράψτε εδώ τα ονόματα των Μονάδων και τα ονόματα των Διοικητών που δεν κάνουν εφαρμογή τού Νόμου και μετά στις Μονάδες σας , κάντε μηνυτήριο αναφορά με συνημμένα την υπουργική απόφαση ώστε να αποφασίσει ο κατά τόπους στρατοδίκης. Και εάν είναι τόσο μάγκας ο Διοικηταράς σας , ας μην την δώσει. Θα επανέλθω με υπόδειγμα αναφοράς εάν το χρειάζεστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΓΙΑΤΙ ΤΟΣΗ ΦΟΥΡΙΑ?

    ΟΙ ΜΙΣΟΙ ΑΠ ΟΣΟΥΣ ΓΡΑΦΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ ΛΟΓΙΑ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΙ.

    ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ........(ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΤΕ ΟΤΙ ΝΟΜΙΖΕΤΕ)
    ΠΟΙΟΙ ΦΩΝΑΖΟΥΝ?

    ΟΙ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ ΑΥΤΕΣ ΔΙΕΛΥΣΑΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.

    ΘΑ ΕΠΙΜΕΙΝΟΥΜΕ ΕΤΣΙ ΑΥΤΟΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΑ ?

    ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟΥΣ «ΦΙΛΟΥΣ» ΓΕΙΤΟΝΕΣ.
    ΘΑ ΤΡΙΒΟΥΝ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥΣ ΟΤΑΝ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ανώνυμε 18 Ιουν. 3.31 μ.μ.αναμένω υπόδειγμα αναφοράς. Το όνομα του Δκτή γνωστό <>

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ΕΣΥ ΦΙΛΕ ΜΟΥ Ο (3:31) ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΑΝΕΛΘΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ ΑΝΑΦΟΡΑΣ ΠΑΡΑΠΩΝΩΝ.... ΠΟΤΕ ΘΑ ΤΟ ΕΝΕΒΑΣΕΙΣ? ΚΑΝΕ ΚΙΝΗΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ......... ΑΠΟ ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΡΕ ΑΝΤΕ ΣΟΒΑΡΕΥΤΕΙΤΕ ΟΛΟΙ, ΑΝΑΦΟΡΑ ΚΑΙ ΑΝΑΦΟΡΑ!!! ΟΙ ΜΙΣΟΙ ΑΠΟ ΣΑΣ ΑΜΑ ΣΑΣ ΒΑΛΟΥΝ ΝΑ ΤΗ ΓΡΑΨΕΤΕ ΛΑΘΟΣ ΘΑ ΤΗΝ ΚΑΝΕΤΕ! ΑΛΛΑ ΑΝ ΒΓΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΠΑΛΙ ΓΙΑ 12ΗΜΕΡΑ ΘΑ ΛΕΤΕ ΟΛΟΙ ΑΑΑ ΕΜΕΙΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΔΓΗ ΑΠΟ ΤΟ ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟ! ΤΟ ΠΑΙΖΕΤΕ ΜΑΓΚΕΣ ΟΛΟΙ! ΝΑ ΜΑΘΕΤΕ ΝΑ ΕΚΤΕΛΕΙΤΕ ΤΗ ΔΓΗ ΤΟΥ ΑΜΕΣΑ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΥ ΣΑΣ. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ 1ο ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΜΑΘΑΙΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΑΝ ΜΠΑΙΝΕΙ ΣΤΟ ΣΤΡΑΤΟ. ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ ΕΤΣΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ, ΔΕ ΘΑ ΒΛΕΠΕΤΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΑΣ, ΑΥΤΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ.ΑΠΛΑ ΘΑ ΚΡΕΜΕΣΤΕ ΑΠΟ ΤΑ ΧΕΙΛΗ ΤΟΥ ΛΓΟΥ ΣΑΣ ΤΟ ΤΙ ΘΑ ΠΕΙ.ΟΣΟΙ ΖΗΣΑΝ 87 ΚΑΙ 96 ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΤΙ ΛΕΩ. ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΓΥΡΙΣΟΥΜΕ ΠΑΛΙ ΣΤΟ ΘΕΜΑ, ΤΟ ΑΡΘΡΟ 12 ΛΕΕΙ ΘΑ ΕΚΘΟΘΕΙ ΓΕΝ. ΔΓΗ ΑΠΟ ΤΟ ΓΕΣ. ΔΗΛΑΔΗ ΤΙ ΘΕΛΕΤΕ; Ο ΚΑΘΕ ΔΚΤΗΣ ΝΑ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΣΕΙ ΟΠΩΣ ΘΕΛΕΙ ΜΕ ΩΡΕΣ, ΕΙΔΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΤΛ; ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΘΟΡΙΣΤΟΥΝ.ΜΕΤΑ ΘΑ ΛΕΤΕ ΑΑΑ ΕΜΑΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΤΣΙ ΕΚΕΙ ΓΙΑΤΙ ΑΛΛΙΩΣ; ΓΙΑΥΤΟ ΑΙ ΣΟΒΑΡΕΥΤΕΙΤΕ ΑΝΤΕ ΜΠΡΑΒΟ! ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΕΓΙΝΕ! ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΕΞΥΠΝΑΔΕΣ ΑΚΟΥΜΕ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΑΣΧΕΤΟ ΣΤΟ ΣΤΡΑΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ 10 ΣΦΑΙΡΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΤΥΧΕΙ 1 ΑΝΘΡΩΠΟ! ΑΝΑΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥΣ ΚΤΛ! ΓΙΑΥΤΟ ΔΕΝ ΠΑΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑ, ΓΙΑΤΙ ΛΕΣ ΣΤΟΝ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΟ 1 ΚΑΙ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΑΕΙ 5 ! ΓΙΑΥΤΟ ΚΑΙ ΑΜΑ ΓΙΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΘΑ ΠΕΣΕΙ ΚΛΑΜΑ, ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΤΟΥ ΛΕΣ ΠΗΓΑΙΝΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟ ΟΡΥΓΜΑ Ή ΠΕΡΙΠΟΛΟ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗΣ ΣΕ ΕΧΘΡΙΚΟ ΕΔΑΦΟΣ, ΚΑΙ ΘΑ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΑΕΙ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΕΙΠΕ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΘΑ ΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΦΕΚ ΜΑΖΙ ΤΟΥ! ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΠΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΟΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΜΑΣ ΝΑ ΤΣΑΚΩΝΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑΥΤΑ ΤΑ ΑΠΛΑ ΘΑ ΧΑΙΡΟΝΤΑΙ.ΓΙΑΤΙ ΧΑΙΡΟΝΤΑΙ;;; ΓΙΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΑΣ ΕΙΠΑ ΠΡΙΝ.ΔΙΟΤΙ ΤΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΑΝ ΣΤΗΝ ΕΙΡΗΝΗ ΑΝΤΙΔΡΑ ΚΑΙ ΕΝΑΝΤΙΩΝΕΤΑΙ ΕΤΣΙ Ο ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΟΣ ΣΟΥ, ΣΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ ΘΑ ΤΟΥ ΠΕΙΣ ΝΑ ΠΑΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΚΑΙ ΘΑ ΛΙΠΟΤΑΚΤΗΣΕΙ. ΑΠΛΑ. ΓΙΑΥΤΟ ΤΟ ΞΑΝΑΛΕΩ: ΑΝΤΕ ΣΟΒΑΡΕΥΤΕΙΤΕ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. αναμένουμε υπόδειγμα αναφοράς..να πράξουμε τo αυτονόητo .
    .στην κο όχι μόνο δεν ακούγετε τίποτα για της απαλλαγές αλλά έχουν παρθεί και κάτι αποφάσεις που θυμίζουν άλλες εποχές ,φασιστικού περιεχομένου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. sto koufovouno den perni kamia monada akoma apalagi. garanti. (apo thn gatza me fratza)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. 19 Ιουνίου 2011 12:12 π.μ.
    Ανώνυμος είπε...

    ΠΟΥ ΖΕΙΣ ΡΕ ΦΙΛΕ???? ΤΙ πόλεμο μας τσαμπουνας???? Πας καλα???? Η εισαι τοσο προωμενος με το σαπιο συστημα που εχουμε??? Η εισαι μερος του συστηματος?? Σε ενοχλει που ο υφισταμενος εχει πλεον την τολμη να σε απαντησει σε καθε τι ΠΑΡΑΛΟΓΟ που θα παεις???? ΓΙα ηρεμησε σε παρακαλω μη σε κανουν εσεν ακαμια αναφορα για διασπορα ψευδων ειδησεων, ακου πολεμος............ και ορυγμα..... του πεζικου θα εισαι σιγουρα.......... για να μιλας ετσι αναχρονιστικα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Ρε συ Tasouli, το έχεις βγάλει το δημοτικό;

    Έλα, την αλήθεια πες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Λοιπον μαγκες μου αλανια μου κυριες κ κυριοι(και δεσποινιδες)για να μην μπερδεβουν τα πραγματα μερκοι...υπουργικη αποφαση δεν μπορει να αναιρεσει ΚΑΝΕΝΑΣ.Δεν υπαρχει παραθυρακι(λογω υπηρεσιακων αναγκων)οποιος το επικαλειται ειναι παρανομος!Επισης για καποιον φιλο λιγο πιο πανω(με συνγχωρεις που δεν σε ξερω)που αναφερει κατι για πολεμο υποθετω οτι πρεπει να καταλαβουν ΟΛΟΙ οτι αν κανεις 24ωρη υπηρεσια την αλλη μερα εισαι ΖΟΜΠΙ!!!Αναφερθηκε κ κατι για πολεμο.Να σου θημησω αγαπητε οτι δεν θα πολεμησει κανενας χαρτογιακας απο αυτους αλλα ΕΜΕΙΣ αλλο το κωλονακι κ αλλο ο λαος!!!!Ετσι λοιπον πρεπει να υπαρχει συνεργασια μεταξυ μας συναδελφοι ειμαστε ολοι!Καλο θα ειναι να λεμε οτι μας απασχολει τυχον αποριες κλπ μηπως καποιος απο δω μεσα μπορει να μας δωσει μια λυση!!!!!ευχαριστω εκ βαθος καρδιας κ εκ των προτερων!!!!α κ μην ξεχνατε οτι ολα στην ζωη ειναι ΔΟΥΝΑΙ Κ ΛΑΒΕΙΝ!!Οτι δωσουν θα παρουν.......!!!teto!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. ΦΙΛΕ ΤΑΣΟΥΛΗ, ΕΓΩ ΞΕΡΩ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΖΩ ΚΑΙ ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΝΩ. ΕΣΥ ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙ ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΕΙΣΑΙ ΣΤΟ ΣΤΡΑΤΟ. ΜΕ ΣΥΓΧΩΡΕΙΣ ΚΙΟΛΑΣ. Ε ΒΕΒΑΙΑ ΤΙ ΟΡΥΓΜΑ ΚΑΙ ΧΑΖΟΜΑΡΕΣ, ΕΜΕΙΣ ΜΠΗΚΑΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣΤΕ ΜΕ ΕΝΑ ΚΛΙΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΑΦΕ ΟΛΗ ΜΕΡΑ.
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟ ΠΙΟ ΠΑΝΩ, ΔΕΝ ΑΜΦΙΣΒΗΤΙΣΕ ΚΑΝΕΝΑΣ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΧΩΜΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΥΠΗΡΕΣΙΑ, ΑΛΛΑ ΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΗ ΔΓΗ. ΔΕΝ ΠΑΡΑΝΟΜΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ.ΙΣΑ ΙΣΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΤΙΣ ΔΓΕΣ ΟΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΙΕΡΑΡΧΙΚΑ.
    ΑΠΛΑ ΔΙΑΦΩΝΩ ΣΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗΣ. ΟΠΩΣ ΕΙΠΕΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΓΙΑ ΕΝΑ ΣΚΟΠΟ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΑΖΙ.ΟΠΟΤΕ ΑΥΤΑ, ΠΕΣ ΤΑ ΣΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΜΙΛΑΝΕ ΑΠΡΕΠΩΣ: "ΔΙΟΙΚΗΤΑΡΑΔΕΣ" , "ΠΑΡΑΝΟΜΟΙ", "ΚΑΝΟΥΝ Ο,ΤΙ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΝ". ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ; ΛΕΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΧΘΡΟΙ. ΤΟΥ ΔΚΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΑΛΛΑΓΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΗ ΔΙΝΕΙ;;;ΕΧΕΙ ΣΥΜΦΕΡΟΝ; ΘΑ ΤΙΣ ΔΩΣΟΥΝ, ΧΑΛΑΡΩΣΤΕ.ΕΣΕΙΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΤΕ ΤΟ ΚΛΙΜΑ ΑΝΤΙΠΑΛΟΤΗΤΑΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟ ΣΑΣ ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ ΤΟ ΚΑΚΟ ΣΑΣ. ΚΑΙ ΝΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΔΕΙΓΜΑΤΑ ΑΠΕΙΘΑΡΧΙΑΣ ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΚΟ ΣΤΟ ΣΚΟΠΟ ΜΑΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΟΛΕΜΗΣΟΥΜΕ ΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΧΩΜΑ ΠΟΥ ΓΕΝΝΗΘΗΚΑΜΕ, ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΛΛΟΝ. ΘΕΛΕΤΕ ΔΕ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΤΟ ΠΙΣΤΕΨΕΤΕ, ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΚΟΠΟΣ. ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΩΧΑΔΕΛΦΙΣΤΕΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΕΣ ΤΟΥ 2011 ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΠΟΥ ΖΕΙΣ ΤΩΡΑ, ΦΙΛΕ ΤΑΣΟΥΛΗ. ΠΟΥ ΖΟΥΝ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΦΡΑΠΕ, ΤΟΥ ΩΧΑΔΕΛΦΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗΣ. ΑΛΛΑ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΞΕΧΝΙΟΜΑΣΤΕ, ΠΑΝΕ 90 ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ.ΤΙ ΜΑΣ ΝΟΙΑΖΕΙ ΕΜΑΣ! ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΥΠΡΙΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟ ΧΟΥΝ ΠΡΟΣΦΑΤΟ.ΠΟΥ ΟΙ ΕΝ ΖΩΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΓΝΟΟΥΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΟΙΚΟΥΝ ΑΛΛΟΙ.ΤΑ ΣΧΟΛΙΑΡΟΠΑΙΔΑ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΜΝΗΜΗΣ ΤΗΣ ΕΙΣΒΟΛΗΣ ΠΗΓΑΙΝΑΝ ΣΤΑ "ΣΥΝΟΡΑ" ΚΑΙ ΠΕΤΟΥΣΑΝ ΠΕΤΡΕΣ, ΓΙΑΤΙ ΝΟΙΩΘΟΥΝ ΤΟΝ ΠΟΝΟ ΑΚΟΜΑ. ΓΙΑ ΜΑΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΣΑΝ ΤΟ ΣΟΛΩΜΟΥ ΠΟΥ ΣΚΟΤΩΘΗΚΕ ΣΤΟΝ ΙΣΤΟ ΠΑΝΩ. ΛΟΓΙΚΟ ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ. ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΡΩΝΕΥΕΣΤΕ ΤΟ ΛΟΓΟ ΤΗΣ ΥΠΑΡΞΗΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΜΑΣ. ΑΥΤΟ ΠΑΕΙ ΠΟΛΥ.
    ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ, ΕΔΩ ΔΙΑΦΩΝΩ: ΝΑ ΜΗ ΛΥΝΟΥΜΕ ΤΙΣ ΑΠΟΡΙΕΣ ΜΑΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΝΑ ΡΕΖΙΛΕΥΟΜΑΣΤΕ ΜΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΑΠΑΞΙΩΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΜΕΙΩΤΙΚΕΣ ΕΚΦΡΑΣΕΙΣ. ΠΑΡΤΕ ΚΑΙ ΕΝΑ ΠΑΝΟ ΚΑΙ ΔΙΑΔΗΛΩΣΤΕ ΑΝ ΕΙΝΑΙ! "ΤΑ ΕΝ ΟΙΚΩ ΜΗ ΕΝ ΔΗΜΩ".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Αγαπητε συναδελφε(παιρνω το θαρρος να σε αποκαλω ετσι)αν μου επιτρεπεις ειπα οτι το blog ειναι ενας τροπος επικοινωνιας κ τιποτα αλλο!!!Οσο για ¨τα εν οικω μη εν δημω¨ επετρεψε μου να σου πω ο κοσμος το εχει τουμπανο κ εμεις κρυφο καμαρι!!!Τωρα οσον αφορα το αν καποιος/οι αδιαφορει/ουν για το οτι οι διαταγη δεν εχει παει επισημα στις μοναδες κ επειδη ειδαν το φεκ θελουν να νομιζουν οτι πρεπει να ισχυει απο την ημερα που ανακοινωθηκε συμφωνω οτι χρειαζεται λιγη υπομονη ομως ξερω οτι εχουν αγανακτηση ολοι αυτοι κ εγω μαζι!!!Τωρα μιας κ εθιξες το θεμα της κυπρου επειδη ετυχε να υπηρετησω την θητεια μου εκει ως στρατιωτης(18 μηνες)δεν θα συμφωνησω μαζι σου!!Ανεφερες το παραδειγμα του ΣΟΛΩΜΟΥ κ εχεις δικιο αλλα σκεψου οτι εκει ενας ανεβηκε στον ιστο κ τον σκοτωσανε,στην ελλαδιτσα μας το 80% του λαου μας του ταλαιπορου δεν ανεβηκε στον ιστο μας εχουν βαλει αλλοι κ καθομασται επανω του κ ξερεις πια ειναι η ειρωνια αγαπητε μου????Δεν εχει ουτε καν την σημαια μας ετσι λοιπον σε παρακαλω να μην μιλαμε για ξενους γιατι αν πας κ εσυ στην κυπρο ξενο θα σε θεωρουν οπως θεωρουσαν εμενα πριν 12 χρονια ας κοιταξουμε το σπιτι μας αλλωστε εσυ το ειπες ¨τα εν οικω μη εν δημω¨..Εντελως φιληκα κ με κατανοηση.!!!teto!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Εμείς πάντως στη 33 ΕΜΑ έχουμε τον καλύτερο Δκτη και παίρνουμε απαλλαγές από την πρώτη στιγμή που ήρθε το έγγραφο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΞΥΠΝΑΚΙΑΣ ΕΙΠΕ ΟΤΙ Η ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΕΙΝΑΙ 24ΩΡΗ ΚΑΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ Ο ΕΧΟΝΤΑΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΝΑ ΦΕΥΓΕΙ ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΗ. ΕΓΩ ΛΕΩ "ΔΕΚΤΟΝ" ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΠΙΟ ΜΑΚΑΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ,ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΖΩ ΟΤΙ Κ ΠΑΛΙ ΤΗΝ ΑΠΑΛΛΑΓΗ ΤΗΝ ΠΑΙΡΝΕΙΣ, ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΗΜΕΡΑ.ΟΜΩΣ ΔΕ, ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ''ΑΛΛΑ'', ΕΙΣΑΙ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ 8ΩΡΕΣ+24ΩΡΕΣ ΣΥΝΟΛΟ 32 ΩΡΕΣ (ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ).ΑΡΑ ΛΑΘΟΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ΤΟ ΦΕΚ ΛΕΕΙ 24 ΩΡΕΣ ΔΕΝ ΛΕΕΙ 32...... ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΟΙ ΕΧΟΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΝΑ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΑΡΞΗ ΤΟΥ ΩΡΑΡΙΟΥ.ΑΠΛΑ Κ ΟΜΟΡΦΑ!!!!!ΟΥΤΕ ΣΤΙΣ 9 ΟΥΤΕ ΣΤΙΣ 1430 ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΣΤΙΣ 1500 ΑΛΛΑ ΣΤΙΣ 0700 Η ΣΤΙΣ 0730 ΑΝΑΛΟΓΑ. ΑΤΕ-ΝΩΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. giati tosos dorws kyrioi synadelfoi..giati kapioi piraxtikan toso me afto to nomo...?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ΓΙΑΤΙ ΤΟΣΟ ΚΑΚΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΠΟΠ; ΤΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΧΕΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΜΗΠΩΣ ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΟΥΜΕ ΜΗΠΩΣ ΔΕΝ ΒΓΑΖΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΤΡΟΠΟ ΤΙΣ ΑΣΗΣΕΙΣ;ΓΙΑ ΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΜΕ ΔΙΠΛΑΣΙΕΣ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΔΕΝ ΜΙΛΑΕΙ ΚΑΝΕΙΣ. ΜΑΣ ΕΧΕΤΕ ΠΡΙΞΕΙ ΓΙΑ ΤΑ ΧΙΛΙΑ ΕΥΡΟ ΛΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΚΛΕΒΟΥΜΕ Η ΜΑΣ ΤΑ ΧΑΡΙΖΟΥΝ. ΚΙΡΙΟΙ Κ ΜΕΙΣ ΕΧΟΥΜΕ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ Κ ΑΝ ΔΕΝ ΣΕΒΕΣΤΑΙ ΕΜΑΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΣΕΒΑΣΤΕΙΤΕ ΤΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΜΑΣ Κ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Επειδή βλέπω διάφορα παράξενα :
    1. Η υπηρεσία τις καθημερινές δεν είναι 24ωρη, αλλά μετρά από τις 1430 (ή τις 1500) και μόνο το Σαββατοκύριακο θεωρείται ως πλήρη 24ωρη. Στοο ΓΕΕΘΑ που χορηγεί εδώ και χρόνια απαλλαγές, η ανάληψη της υπηρεσίας γίνεται στις 0900 και δεν περιλαμάνει ύπνο, οπότε κάποιος κλείνει 24ώρες υπηρεσίας καθαρές και όχι σε συνδυασμό με τις εργάσιμες ώρες.
    2. Ο κάθε νόμος μετά τη ψήφισή του, επειδή συνήθως καλύπτει γενικά κάποιο γεγονός επεξηγείται με προεδρικά διατάγματα, υπουργικές αποφάσεις, υπηρεσιακές οδηγίες κλπ. Άρα ούτε αυτοί που δε δίνουν απαλλαγές παρανομούν ούτε βέβαια και αυτοί που δίνουν. Είναι σίγουρο ότι για την τελική εφαρμογή του νόμου θα δοθούν διευκρινιστικές οδηγίες από το ΓΕΣ, αφού τα post να διαβάσει κανείς θα δει πόσα διαφορετικά θέματα υπάρχουν.
    3. Δεν μπορώ να καταλάβω το φανατισμό που δείχνουν ορισμένοι στις θέσεις τους, για ένα θέμα που προφανώς δεν γνωρίζουν επαρκώς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. agapitoi kyrioi synadelfOi an moy epitrepete h ekfrasi.diabasa ola ta sxolia sas gyro apo to fek.to diko moy einai aplo o <>kalos epraje kai anamoxlefse sta teliomata toy palees diatages kai ths janafere sto proskinio sta teliomata toy malon jexasate oti aytos htan poy bgike kapote kai katigorise ta stelexi ton enoplon dinameon.skopos olon ayton einai na mas klisoyn to stoma kai na jexasoyme thn pina poy erxete gia emas kai ta paidia poy megalonoyme.dinontas mia apalagi apo mia yphresia tha kopsoyn kati allo apokliete na mas dosoyn kati etsei aploxera xoris antalagma.iremiste kai deste ta pramatata antikimenika.me ths anafores den bgazis akri oi dikigorh theloyn leyta poy den yparxoyn mhn parasireste etsei apla.tosa xronia kaname ypomonoi ypomonoi tha mas xalasi o mhnas h to dimino.ejaloy oti einai na gini tha gini tha ta magirepsoyn kai ta feroyn ekei poy theloyn parathirakia pola akoma kai se aythn thn ypoyrgiki apofasi faski kai anifaski blepe arthro 12 kai 13 gia osoys thn exoyn.aloi exoyn ta pronomia aloi metakinoyntai me elikoptera aloi einai aytoi poy exoyn jexasi na gializoyn arbila kai na alazoyn stoli aloi einai aytoi poy exoyn prosopiki froyra kai aloi einai aytoi poy monoi toys egkrinoyn ta kondilia kai monoi toys ta trone AYTOI EINAI OI LEGOMENOI KAREKLONTENTAYROI.den ften oi dktes ton monadon diatages ekteloyn.oso gia ton an gini polemos h oxi kai gia to poia einai oi apostoloi mas?emeis thn jeroyme aytoi poy mas kibernoyn thn jexasan opos kai thn istoria mas san patrida giayto mas jepoylan me ton xirotero kai poio eleino tropo .eyxaristo.ypotithemeno stelexos toy E.S

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. edo mas alaksan eidikotita kai pernoume metathesh eno eixe bgei diatagh oti kai i2 parameneis sthn eidikotita sou kai den tha pairname metathesh kai twra gia enan dieythynti sto ges o opoios mas egrapse kanonika epeidi eimaste epop trexoume kai den ftanoume.kai apo ti fene te tha trexoume gia poly.....den mas ypologizei kaneis emas tous epop lypamai pou to leo giati emeis eimaste ta granazia pou kinoun thn mixani pou legete stratos....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. O K.DKTHS TIS 116 A/M M.P.P O NO.1. MERIMNI,PROTOSTATI KAI DINI APALAGI LOGO YPIRESIAS KATHIMERINIS STA STELEXI TOY. MPRAVO AFTOS INE ANTHROPOS.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. kyrie 12:27 kalos grafis osa grafis kai to poio pithano einai na anikis sto prosopiko toy geetha giayto kai gnorizeis pos ginete h analipsi ths yphresias.mipos na mas eleges kai poses dianiktereyseis to mhna kanete?kai to idos ths yphresias poy ektelitai?to fek anaferi 24ori yphresia dianiktireyseos kai oxi epagripnisis.gnorizete poses ores kimate ena stelexos sthn yphresia toy se monada ekstratias me epifilakes?malon oxi giayto tha sas to po ego 3me 4 ores to poli diakekomena kai thn epomenh kalite eite na odigisi barea oxhmata eite na emplaki se baries ergasies kai oxi mprosta se ena h/y grafontas farfares.kai magirebontas ta amagireytas diabazontas diatages toy 40 kai prospathontas na tis ilopioisi to 2011.poy ypotithete o stratos einai epaggelmatikos.eimai sto epitelio 10 xronia kai exo trabiji giaka.pera apo ayta an ypologisoyme tis nixterines kathos episis kai ypomonados ktl o misos mhnas kai parapano einai entos ths monadas xoris pragmatiko orario.to orario mono sta xartia kai oxi sthn praji giati pano apo ola h apostolh ths monados.tha simfoniso alla yparxei kai h oikogenia ta paidia gia na megalosoyn theloyn kai toy 2 gonis kai OXI TON 1 KAI TON ALLON STO THLEFONO.ta idanika mas patrida oikogenia thriskia.apo ayta ta 3 mono thn apostolh ths monados ilopoioyme.thn oikogenia thn exoyme sthn akri kai thn thriskia thn jexasan prota h kibernisi kai katepektasi emeis.<< startos = synxronos ebeliktos taxikinitos >> ayto einai to orama toy GES.ayto poy zo ego =<<grafiokratia grafiokratia kolisiergia aperxeomena mhxanimata kai oplika sistimata dapanes oi opoies pote den ftanoyn ston proorismo toys kai merikoi bolemenoi poy prospathoyn na xtipisoyn toy ypolipoys poy lionoyn sths yphresies kai sthn doyleia poy kathimerina kindinebi h somatiki toys akereotita kabalontas oplika sistimata kai oxhmata ta opoia exoyn sapisi stin kiriolejia.prospathontas na anastisoyn to nekro.idate poloys nekroys na anastithoyn?ego kanenan.palebame xronia gia na paroyme mia draxmi parapano gia na zisoyme san antropi na megalosoyme ta paidia mas me ajiprepeia kai kantantisame na pernoyme 3 kai 60 kai na kanoyme deyteri kai triti doyleia.san toys ilotes apo ths 5 to proi mexri ths 2 kai 3 ta jimeromata.meta apo ola ayta leme eyxaristo kai xtipiomaste gia mia apallagi meta apo 24ori yphresia.malon den exoyme siniditopioisi poy briskomaste kai poy pame.dia ola ayta ta parapano sas kalo na anafonisoyme oloi mazh EMPROS PISO EMPROS PISO.ZHTO TO ETHNOS ZHTO O E.S ZHTO AYTOI POY MAS KIBERNOYN ZHTO ZHTO ZHTO .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΝ ΦΙΛΟ ΤΩΝ (10:55). ΕΓΩ ΔΕΝ ΘΑ ΓΡΑΨΩ ΠΟΛΛΑ... ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΣΤΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ ΜΑΣ.... ΜΑΣ ΕΒΑΛΑΝ ΝΑ ΦΑΓΩΘΟΥΜΕ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Δκτες που θα πάρουν αποφάσεις σημαντικες σε καιρο πολεμου ,δν μπορουν να καταλαβουν εναν νομο και θελουν και οδηγιες χρησεως...Και στην τελική γιατί αργεί τόσο πολυ να έρθει το χαρτι? Επιστήμη το χουμε κάνει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Πλέον η απαλλαγή στην 71 ισχύει απο σήμερα...κ πιστεύω πως ο λόγος που έγινε είναι το site αυτό...ευχαριστούμε πολυ...δεν θα σχολιάσω για τα παραπάνω που διάβασα...την απαλλαγή την δικαιούμαστε κ κυρίως οι εποπ κ θα την περνουμε...ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Η πίεση τελικά έκανε την δουλειά της...Ξαφνικά δεν είναι απαραίτητη η έγγραφη έγκριση της ιεραρχίας για την χορήγηση της απαλλαγής,αλλά μετά από προφορική διαταγή του μεράρχου από σήμερα στην 71 Α/Μ ΤΑΞ δίνονται οι απαλλαγές μετά από υπηρεσία.
    Όσο για τις λεπτομέρειες αυτές θα καθοριστούν αργότερα με την Γενική Διαταγή.Αλλά προς το παρόν θα χορηγούνται κανονικά
    Αυτό που φωνάζαμε τόσες μέρες δηλαδή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. pedia kai sthn lhmno DEN dinoun tis apalages!kai h klasikh dikaiologia einai oti perimenoun to xarti!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Οταν έρθει λοιπόν το χαρτί να ζητήσετε τις απαλλαγές από όλες τις υπηρεσίες που κάνατε μετα τις 3 Ιουνίου.Αναδρομικά.Απο τότε δηλαδή που ισχύει ο Νόμος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. min treleneste re paidia oute stin 12 merarxia tin dinoun eno stin 31 taxiarxia pou ipagete stin 12 merarxia tin pernoun
    ade bgale akri me tous kolimenous

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Αν πάντως άλλαζε το ωράριο με κάποιο Νόμο,γινόταν πχ 7 με 4,θα εφαρμοζόταν κανονικά από την πρώτη μέρα.Αυτή η υπουργική απόφαση που αφορά διευκολύνσεις στα στελέχη,έχει πολύ δυσνόητα άρθρα και θέλει κάποιους επιστήμονες να εξηγήσουν σε εμάς τους χαζούς και αγράμματους τι ακριβώς εννοεί ο νομοθέτης. Εμείς είμαστε αγράμματοι....Οι Δκτες των κλιμακίων? Νομίζω οτι έχουν βγάλει και μια ΣΣΕ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Ρε εσείς οι από πάνω με τα greeklish Ελληνικά δεν ξέρετε? Μου βγάλατε τα μάτια γαμώτο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. ΣΤΡΑΤΗΓΕ ΤΗΣ 1Η ΣΤΡΑΤΙΑΣ ΜΗΠΩΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΛΕΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΔΚΤΕΣ ΜΟΝΑΔΩΝ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΔΙΝΟΥΝ ΤΗΝ ΑΠΠΑΛΑΓΗ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΥΠΕΡΕΣΙΑ ΣΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΟΥ ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΥ.ΑΓΝΟΥΝ ΤΟ ΦΕΚ. ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΜΥΝΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Καλησπερα σε ολους.Λχιας ΕΠΟΠ 2η σειρας ειμαι απλα για να ξερουν μερικοι ποιος γραφει και τι γραφει!
    Με βαση τις ωρες υπηρεσιας και τον αριθμο υπηρεσιων που κανουμε ειμαστε ισως οι μοναδικοι υπαλληλοι-δημοσιοι λειτουργοι οπως θελετε τελικα να αποκαλεσετε τα στελεχη του του Ελληνικου Στρατου!
    Ασχετα το τι λενε μερικοι Αξιωματικαρες εγω αισθανομαι και ειμαι στελεχος του Στρατου και δουλευω οσο καλυτερα μπορω πανω στην ειδικοτητα μου και σε οτι αλλο μου ζητηθει μεσα στα προβλεπομενα πλαισια!
    Παντρεμενος με παιδι δουλεμενος εξω περι τα 10 χρονια σε πολλες και διαφορες δουλειες με ενσυμα και προυπηρεσια αποφοιτος Λυκειου κατοχος πτυχιου υπολογιστη αγγλικων και γερμανικων.
    Υπαρχει ΕΠΟΠ 2η σειρας αποφοιτος του ΜΙΤ της Μασσαχουσετης μαγκα που πεταγεσαι και λες οτι δεν μπορουμε να γραψουμε αναφορα!!!!!!
    Ποιο καλα απο σενα τις γραφουμε ποιο πολυ απο σενα δουλευουμε οι ΕΠΟΠ ειναι πρωτη γραμμη και μεσα σε ολα με τα χεραι και τις παραλλαγες μεσα στο γρασσο και τα λαδια.
    Ατσαλακωτοι πολυλογαδες στο μυαλο γαλαζοαιματοι το πολυ 30 ετων παιδια που βγηκαν απο μια σχολη οπου υποβαλονται σε 4ετη πλυση εγκεφαλου οτι ειναι μικροι ηγητορες και παραμυθια..
    Απαξιωτικα δεν δεχομαι να μου μιλησει κανενας γιατι ζουμε στο 2011 γιατι εχουμε βγει αποστολες και ξερουμε πως δουλευουν οι στρατοι στο εξωτερικο.
    Ο στρατηγος παει στα εστιατορια παεριμενει στην ουρα με το πιατο για να παρει φαγητο,κοσσοβο FILM CITY
    2005!!!!!!
    Προσοχες ημιαναπαυσεις και βαρελακια στο σπιτι και τις γυναικες σας παληκαρια ο Στρατος ειναι μια δουλεια εν καιρω Ειρηνης και λειτουργημα εν καιρω πολεμου..
    Αν γινει πολεμος το πιο ηλιθιο επιχειρημα που ακουγεται ακομη κ ο πατερας μου που ειναι 55 χρονων θα παει στο μετωπο!!
    Σε οτι αφορα την αποφαση του υπουργου οντως χρειαζονται διευκρηνησεις αλλα ειναι το χρυσωμα του χαπιου για τα χρηματα που μας εκοψαν και που ετοιμαζονται να μας κοψουν
    Αν δεν υπηρχε η κριση θα καναμε 15 υπηρεσιες και θα βγαιναμε 20 μερες σκοινακια για να γουσταρουν οι στρατοκαβλοι και οι καριεριστες που φορουν τα χακι
    Ξυπνηστε κυριοι ακομη και στρατηγοι να γινεται πανω απο 1500 ευρω συνταξη δεν θα παρετε οποτε κοιταξτε λιγο και το προσωπικο σας και μην απαξιωνετε τους ΕΠΟΠ που σας πουλουν και σας αγοραζουν!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. 19 Ιουνίου 2011 4:06 π.μ.
    Αυτος που γραφει με κεφαλαια και συνεχεια τονιζει οτι μας κανουν χαρες που μας δινουνε απαλλαγες κανενας καρουμπαλος αξιοματικος που το παιζει παγκοσμιος στρατιωτης θα ειναι!!!Ειδαμε και τους αξιοματικους που ειναι γεννεοι πως κανουν αμαν για να πανε στο αυγανισταν
    ΑΝΑΡΩΤΙΚΕΣ ΠΕΡΝΟΥΝΕ
    γιατι ρε τσακαλε τοσο καιρο που τις καθημερινες καναμε 24 υπηρεσια μας εδιναν απαλλαγες ή πληρωνομασταν???Ασε που τις χαναμε κιολας επειδη μας ελεγαν οτι εληξαν(αλλο παλι και αυτο μετα τον μηνα ληγουν και δεν τις παιρνεις)Μονο εδω γινονται αυτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΘΑ ΔΩΣΟΥΝΕ ΤΙΣ ΑΠΑΛΑΓΕΣ ΣΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΟΥ,ΟΙ ΔΚΤΕΣ ΔΕΝ ΤΗΝ ΔΙΝΟΥΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Αφού λέει ο "κύριος" να περιμένουμε, γιατί ο ΥΕΘΑ έβγαλε νέο "χεστήρι" και τους λέει να ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΠΙΣΤΑ αυτά που λέει το ΦΕΚ??? Εεεεε???
    Κατάλαβε ότι όλες αυτές οι "λεπτομέρειες" που αναφέρεις, δεν είναι τίποτε άλλο από ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕΙΣ!!!!
    Και ΝΑΙ, ΚΕΡΔΙΖΟΥΝ που δεν τις δίνουν!! Γιατί θέλουν να έχουν όλο τον κόσμο, για να κάνουν την δουλειά τους!!!

    Και για του λόγου το αληθές: http://www.sysmed.gr/cms/images/stories/eggrafa/APALLAGH.pdf (το "χεστήρι" που λέγαμε)

    Άιντε να καταλάβετε επιτέλους ότι το ΦΕΚ ισχύει από την στιγμή που θα δημοσιοποιηθεί και αν τα εκάστοτε επιτελεία θέλουν να δώσουν διευκρινιστικές λεπτομέρειες, ας το κάνουν γρήγορα και όχι όποτε τους συμφέρει!! Αλλά μέχρι να το κάνουν ισχύει!!!!
    Είπαμε είναι στρατός, αλλά όχι και να σκύβουμε το κεφάλι σε κάθε σφαλιάρα!!!! Έλεος πια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Ανώνυμος είπε...
    Ρε συ Tasouli, το έχεις βγάλει το δημοτικό;

    Έλα, την αλήθεια πες.

    19 Ιουνίου 2011 12:34 μ.μ.

    Tι εννοεις ρε φίλε????? ΠΟυ κολλάει η εξυπναδα που ειπες????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Προς 13 Ιουλίου 2011 7:32 π.μ. ρωτάς τον Τasouli άμα έχει βγάλει το δημοτικό.Τι έχεις να πείς για τον διοικητή πού είχα στο κιλκίς το 2007 και είχε βγάλει την ΣΣΕ και σε βολή με πιστόλι 0.45 έψαχνε να βρεί απο που οπλίζει,φαντάσου να ήταν και MINIMI ωρε γλέντια που θα κάναμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το kranosgr ένα ελεύθερο ακομμάτιστο ιστολόγιο, έχει ως σκοπό την ελεύθερη ανταλλαγή απόψεων και ιδεών, για θέματα άμυνας και εξωτερικής πολιτικής.
Δεν υιοθετούμε τις απόψεις των συγγραφέων άρθρων και σχολίων καθώς και των ιστολογίων που προέρχονται οι αναρτήσεις. Αυτό το αφήνουμε στην κρίση των αναγνωστών.
Ελεύθερα μπορείτε να στείλετε προς ανάρτηση και τη δική σας άποψη.
Σε περίπτωση που υπάρξει ανάρτηση, της οποίας είστε κάτοχος πνευματικών δικαιωμάτων, ή που θίγεστε από αυτή, επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας για την απαραίτητη διόρθωση. Εάν έχει συμβεί κάτι από τα παραπάνω δεν θα έχει γίνει εσκεμμένα.
Οι αναγνώστες που δημοσιεύουν σχόλια, παρακαλούνται όπως είναι ευπρεπείς στους σχολιασμούς τους, αποφεύγοντας ύβρεις και ατεκμηρίωτα στοιχεία.
Σχόλια μη ευπρεπή θα διαγράφονται από τους διαχειριστές.
Εαν υπάρξει καθυστέρηση στην εμφάνιση των σχολίων αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι δεν είμαστε συνεχώς στον Η/Υ παρά μόνο κάποιες ώρες την ημέρα

kranosgr@gmail.com

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.